• September 2009

  • Augusti 2009

  • Juli 2009

  • Juni 2009

  • Maj 2009

  • April 2009

  • Mars 2009

  • Februari 2009

  • Januari 2009

  • December 2008

  • November 2008

HJÄLP!

Magarna är slut. *ledsen i ögat*

Har ni sett någon mage någonstans så hör gärna av er. Utmana gärna folk i era bloggar att våga visa magen. Våga själva?!

Annars måste jag ta till partytricket nummer 1, dvs MIN mage.. igen och igen och igen.. japp detta är ett hot!

17 svar

  1. Jag håller ju på att försöka få min mage att våga ta lite mer plats här i världen, http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14022761 så så småningom kanske det kommer en varmare och lite mer vadderad mage från mitt håll. 😉

  2. du kan väl visa upp de gamla tills det kommerin ngn ny
    skönt för dig att vara ledig

    • Jag har ju precis gjort det. Alla magarna har visats sen i januari och då kom det lite nya.
      Du får helt enkelt offra dig och ta ett kort på magen 😉

      Jätteskönt att vara ledig, har ju jobbat hela helgen.

  3. tyvärr kameran funkar inte haha. har lagt ut anropet på min blogg

  4. Godafton Nettis! 😉

    Har skickat Dig min mage i ett mail. 🙂

    Själv tycker jag att nakna människor är vackra
    (klart inte de som väger ton eller anorektikers
    sjuka kroppar, men normala eller något överviktiga samt tränade tycker jag är vackert, oavsett om de är 20 eller 80+).

    Hoppas att Du får nytta av bilden.

    Kram
    Stevie
    🙂

  5. vi får hoppas att du får in ngn annars får jag väl övertala ngn

  6. Vilka fina, härliga, vackra magar och vilken kul ide’!
    Nu ska jag klappa min godnatt och gå och sova!
    Go’Nattis!

  7. Jag har slängt in en bild på min mage http://decdia.blogg.se/2010/february/dagens-bild-100224.html#comment fritt fram att sno!

  8. sv: ja det har jag gjort. men antagligen på ett land o ingen stad

  9. Jag har mage att visa.. finns i min blogg i detta inlägget: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14127152 helt okej om du vill visa den här med.

  10. Haha… varsegod ! Ta en bild från min blogg… där har du en och annan mage att välja på 😉

Lämna en kommentar