• September 2009

  • Augusti 2009

  • Juli 2009

  • Juni 2009

  • Maj 2009

  • April 2009

  • Mars 2009

  • Februari 2009

  • Januari 2009

  • December 2008

  • November 2008

Mia & Jonas vågar

Mia & Jonas har gjort samma resa genom Thailand och Malaysia som vi ska göra (nästan) och visar magen ordentligt på bloggen;

Vågar du också kanske?

4 svar

  1. Ja det är sant. Är det redan fruntimmersveckan, då har jag namnsdag två gånger denna veckan 😉

  2. Jösses, vad magar jag hamnade i…….. har aldrig set på maken, fl´åt magen 🙂

  3. Ja, jag vet inte – men jag tackar ju aldrig nej till jobb! Men att jag erbjuder mig att jobba, är kanske lite att ta i 😉 Men men – jag fick en ledig tisdag iallafall och det var skönt – veckan blev helt plötsligt lite kortare. Men inget lugn för det – imorgon är det jobb, precis som vanligt på söndagar.

Lämna en kommentar